لباس هایی برای لاغر نشان دادن

 1_لباس های طرح دار را با رنگ های خنثی یا لباس های ساده ست کنید.

این مطلب از قوت و فن لاغر شدن براتان میگوید آن هم بدون اینکه پای رژیم گرفتن در میان باشد . شما همانی هستید که می پوشید این یعنی چاق یا لاغر بودنتان در گرو انتخاب های است که در پوشیدنشان دارید. اگر لباس هایی که انتخاب می کنید فارغ از طرح و گاهی رنگشان متناسب اندامتان باشد شما می توانید چاق یا لاغر بنظر برسید . من در این گزارش به شما یادمیدهم که با یکم ذکاوت بتوانید یک یا چند کیلوگرم وزن کم کنید.

2_از این رنگ های دوری کنید

برای وزن کم کردن باید شکل واقعی بدنتان را پنهان کنید برای این کار هم باید بروید سراغ رنگ های تیره چرا که سایه ها و رنگهای روشن تمایل عجیبی به نشان دادن شکل واقعی اندام دارند واین دقیقاً چیزی است که شما باید از آن دوری کنید بنابراین کلاً لباس های شما باید بیشتر با لباس های با رنگ های مثل مشکی ، آبی نیلی ، بنفش ، سبز تیره ، زرشکی و … پر شود تا رنگ های روشنی مثل سفید ، زرد لیمویی با آبی روشن و صورتی

3_ انتخاب جنس پارچه مناسب

جنس پارچه ای که برای لباستان انتخاب می کنید نقشی تعیین کننده در لاغر به نظر آمدن شما دارد اگر می خواهید لاغر تر دیده شوید یا به جای پارچه های که تاروپود برجسته و بافت درشت دارند سراغ پارچه های باید بروید که مثل حریر لطیف و ظریفند دور پارچه های زمخت با طرح برجسته هم خط بکشید و هیچ قیمیی فریب زیبایی آنها را نخورید . در مورد طرح پارچه ها هم برای شما پارچه های ساده یا حد نهایت با خطوط عمودی ظریفند اما اگر به انتخاب پارچه های طرح دار اصرار دارید بهتر است سرغ مدلهای بروی که گل های کوچک یا اشکال هندسی ریز و چهارخانه های ظریف وکوچک دارند.

کلاسیک پارچه عرضه کننده انواع پارچه های مناسب برای لاغر نشان دادن شما ، از بزرگترین فروشگاه پارچه اصفهان دیدن نمایید .

4_ تاثیر شلوار بلند در لاغری

برای انتخاب در ست شلوار باید خلاف قاعده عمل کنید یعنی به جای رفتن به سراغ پارچه های نرم و لطیف سراغ پارچه هایی با بافت محکم و منسجم و در عین حال انعطلاف پذیر بروید. این جنس شلوار شکم را تخت می کند و اندام شما را صاف و یکدست نشان می هد البته مشروط به اینکه شلوارهای راسته و کاملاً بلند را انتخاب کیند . بلندی شلوار شما باید تا اندازه ای با شدکه روی کفش تان را کاملاً پوشاند اگر خط اتوهم داشته باشد که چه بهتر همه چیز تکمیل می شود یادتان باشد که حتماً شلوار در ناحیه کمر بسته شود و نه بالا تر نه پایین تر

اگر می خواهید لاغر تر به نظر بایید باید یک راست بروید سراغ کفشهای پاشنه بلند کفشی که انتخاب می کندی باید حداقل 6 سانت ارتفاع داشته باشد تا تصویر لاغر تری از شما ارائه بدهد اگر پای شما چاق است بهتراست به کفش های فکرکنید که بندهای پهن دارند چون بنر نازک کفش می تواند این چاقی را چند برابر نشان دهد.

5_دامن هایی که لاغر نشون میده

آلسیون برلین، مد شناس انگلیسی توصیه می کند برای لاغر تر شدن به سراغ دامن هایی بروید که مدل حرف A در الفبای انگلیسی هستند . بهترین دامن ها از نظر قد هم برای شما دامن هایی است که تا سر زانو بلندی دارند. یادتان باشد که دامن های کوتاه تر اندام شما را بزرگتر نشان می هد التبه اگر ساق و مچ پای چاقی دارید این رابطه برای شما صدق نمی کند دراین شرایط بهتراست از ادامن های  A شکل تا قوزک پا استفاده کنید. به توصیه این طراح دامن های کلوش و مدل هایی که تنها یک برش دارند را هم بدون در نظر گرفتن فاکتور قد برای همیشه فراموش کنید.

6_ مدل یقه ای که لاغر میکند

حتی یقه پیراهنی که می پوشید هم درچاق یا لاغر بودن شما تأثیر دارد. برای لاغر تر به نظر رسیدن باید به سراغ یقه های V و قلبی شکل بروید این مدل یقه ها گردن را کشیده تر نشان می دهند و با خطای دید ایجاد شده تصویر ظریف تری از شما به خصوص در قسمت بالا تنه ارائه می دهد.

7_ ساعت شنی بپوشید

لباس های که در قسمت کمر تنگ تر می شود و شما را لاغرتر نشان می دهد شما باید به دنبال لباس هایی باشید که عین ساعت شنی هستند ماجرا از این قرار است.

نویسنده : پارچه فروشی اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *